1 April

idag var det första april, har inte lyckats lura någon rejält sådär finns väll några dumma man lyckats lite med men inte några störe lurerier:O! jag har nog faktiskt inte blivit lurad heller.. mamma berätta om en som hade lurat sin bror & ringt o sagt att det hade varit massa polacker där och tagit rubbet utanför, när de bara skulle få ta vissa saker som fanns där. haha lite kul. brodern fick iallfall ganska snabbt panik eftersom det var han som hade ringt o frågat om de hade fått lov o ta vissa saker! haha..
Idag har varit en bra dag, solsken ganska roligt i skolan! man har fått prata av sig lite o delat med sig av lite händelse som hänt under lovet osådär! sedan bar det av till stan på en shopping tur & fick inhandlat en rouge från make up store & en mascara från h&m, köpte även ett par svarta leggings,mne när jag kom hem upptäckte jag ett stort hål, kul! även de från h&m. Sedan bar det iallfall av för lite fika med mickan, var otroligt skönt vårväder så givetvis blev det ute.

känner mig gansak duktig, i dag har jag mickan & hennes mamma varit ute på en promenad i lite över en timma mycket skönt måste jag säga! sedan bar det hem för lite teori och lite mys. 
Är grymt trött så blir sängen snart tror jag!


     


image9

mikaela persson, du är bäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0