16 April sol sol, mera sol!

idag är det en sån där dag då man bara vill vara ute, sitta & bara njuta av värmen!  men vet ni istället ska man först gå i skolan, sitta inne vid datorer hela dagen, och sedan jobba KUL! får väll glädja mig med att jag har en liten stund emellan skolan och jobbet där jag kan gå o glida i solen på stan! hoppas att vädret fortsätter så här nu bara.. vi har tänkt att ha lite grillning på lördag i sådanna fall, hos mickan, vet inte vilka som är på än men? jag o mickan än så länge iallfall;D ni som nu läser detta om någon gör det kan ju hojta om ni är sugna? he he he...


nu ska jag fortsätta med mamut, guuud vad skoj!


image18

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0