18 April, gött snack!

vädret, det är så underbart .. synd att man har varit tvingad till att tillbringa dagen inne på åhlens bara;/ nu sitter jag o väntar på att mickan ska slå en pling, hon är ju rätt seg så jag lär ju få vänta! skönt med helg föresten! man ska ju dock jobba hela helgen, men man ska hinna med lite grillning & mys med snyggingarna med! det blir gött!

Nu är det bara 8 dagar kvar tills vi drar i väg, ska bli så jädra gött & komma härifrån tjalalal.. ska bli skoj, så ska jag "addis" & anna fixa lite i veckan med packning o så.. nu blir ni avensjuka va? borde ni iallafall :)


nu ska jag ner o äta, ha de bra Pussssssssssssssss



image19

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0