2 April , regn regn

ja men det var ju inte länge den underbara solen visade sig, idag har det regnat i stort sett hela dagen & jag har känt att jag har haft lite för tunn klädesel för har gått runt o fryst! men det blir ju så när man vill ha vår/sommar och så dyker solen upp en dag, då önskar man bara att det ska fortsätta så.

i skolan idag var vår syokonsulent och infomerade om hur man skulle gå till väga för att plugga vidare och vad som gällde osv. Jag önskar att jag hade sån ork till att börja plugga direkt vore så skönt att komma igång så det verkligen blir av, men icke då! måste nog arbeta ett litet tag och ta en paus från skolan. Då har man även chans att luska mer i vad man verkligen vill läsa till, så man inte bara börjar med någon och sedan vill hoppa av.
Har ägnat dagen till lite shopping, blev ett par svarta leggings, en vanlig vit bas topp, och en blommig blus allt detta från gina. Där efter bar det av till körskolan, först skrev ja ett prov och sedan körde gick ritkigt bra! nöjd med mig själv. Gjorde även ett prov hemma som jag fick bra resultat på vilket stärkte mig med tanke på att det inte alls är långt kvar till min uppskrivning nu :|

Ta slut, ja nu orkar jag faktiskt inte ha praktik längre! Känns som man sliter för ingenting? men får väll tänka på referensen jag kan använda sedan.. Det är väll det enda! tur att kim är där med!

Fick ett samtal från sigge innan, han är upp i Säfle & ska ta körkort mycket kul för han! i helgen blir det kanske utgång med det gänget, eller man kanske ska säga gamla gänget? även anna ska med, tänk vad mysigt vi hade, & vilken gemenskap;)


image10

Alla hjärtans dag förra året, sigge, jag & anna


 

Kommentarer
Postat av: Bella

Är det Sigge ? :O Shit

2008-04-09 @ 20:18:22
URL: http://allkindsoftime.blogg.se
Postat av: Bella

Är det Sigge ? :O Shit vilken porris

2008-04-09 @ 20:21:42
URL: http://allkindsoftime.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0