21 april

finns det något som kan få en att le & skapa en sommarkänsla om inte solen kombinerat med gyllene tider, man blir så glad! minnen flyger fram och man börjar hoppas på att det ska bli fler osuddbara sådanna!

med tanke på att det händer en hel del nu & några månader framåt så tvekar jag inte en sekund på att detta kommer bli en bra sommar...


♥ Tider som kommer sätta sina spår

polen 26-03 maj
Balen 23 maj
studenten 5 juni
smögen under midsommar
Alanya 19 juli

& så ska jag ju klämma in & få körkort här någonstans med;)


image27

Kommentarer
Postat av: Sofija

Kommer titta på dig, när du springer ut och är aspackad (hoppas jag), fast ingen kan ju vara värre än vad jag var, tur att du inte var där och såg det haha. Längtar

2008-04-22 @ 11:38:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0