22 April

Jag blir så trött på vissa människor, man tror dom förändras för en stund men vips så bevisas motsattsen, men ärligt talat orkar jag inte bry mig längre! har insett att jag klarar mig jävligt mycket bättre utan dig, om det är synd eller ej vet jag inte men så är det. Går inte att ha någon i sitt liv som ändrar sig efter vinden, kan inte jag iallfall...
Struntsamma...



satt och fundera på det att varför tar man till sig negativa saker lättare än positiva saker? det gör jag iallfall.. vet inte om jag är annorlunda ellerom det är så för alla? konstigt, man borde tänka mer på de positiva saker iallafall.. lite knasigt de dära!

idag har varit en underbar dag faktiskt, först lunch på kafe viskan med röda kocken, givetvis betala företaget haha;) sedan tillbaka till skolan för en föreläsning om förintelsen, jag finner inga ord om hur hemsk det är.. tror jag ingen kan göra! sedan iallfall så begav jag mig ner till stan igen, för att möta upp zazza, elin o lousie vi satte oss på tantgrön o fika! därefter gled vi ner till cafe viskan o stötte på lite människor, allmänt gött!


nu är det icke långt kvar skönt:)

image32

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0