24 April

nu är man fullt uppe i att packa, lite kul är det endå att packa.. fast man lyckas alltid att packa ner hundra saker man inte behöver och så glömmer man det viktigaste.. Måste laga till någon mat för snart ska jag i väg & vara barnvakt till min underbart söta kusin Iam 1 snart 2 år:) sen ska man försöka tvinga med mamma till stan och inhandla lite saker som fattas inför resan!

frågan är har man förstora förhoppningar inför resan? ne jag tror banne mig inte det! helt ärligt så kan inte detta bli misslyckat.. när jag har mina härliga classmates med mig, tråkigt att inte alla hängde med dock! men sen funderar man lite på det här, det sägs ju att kriminaliteten är ganska hög i Polen, även i Berlin.. har hört att det snors mycket och vi har blivit tillsagda att absolut inte gå ensama.. Men det har jag inte tänkt o göra heller inte så värst skoj:D vår lärare Dan ska även visa oss runt i Polen på stadsvandring, o då ska han visa vilka gator vi ska hålla oss i från på nätterna;D eftersom hans fru är polsk så har han koll! ganska bra endå!

nu ska jag gå ner o laga maaat! så jag får i mig något innan det är dags för ett "träningspass" ja tro det eller ej, men det är ganska ansträngande o vara barnvakt;D som tur är så blev de bara att den minste, egentligen skulle jag passa tre små ongar, tänk en 1åring, en 2åring & en 3åring, skulle ju slutat i kalabalik!


image33

mina söta älsklingar Lia & Ani hittade dock ingen bild på den andra sötongen som ja ska passa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0