9 April

just nu känner jag en lättnad, full avglädje för vet ni vad? jag klara körkortsteoriprovet för cirka en timma sedan! wuhu! känns så himla skönt, har varit & haft körlektion idag med, & min körlärare sa att jag hade på ett ungefär hälften kvar med körningen, känns också som en lättnad faktiskt! ligger man bara i nu så kan man ha körkort i sommar! och då vet ni vad som väntar brudar..
& just det förlåt Andréa för att jag ljög för dig om att jag var sjuk idag.. var ju egentligen mitt lilla teoriprov jag skulle göra & ha körlektion! ville få de som en liten suprise om jag nu  skulle klara de.. annars hade jag givetvis hållt tyst om det;) haha!



"snart" kan jag ta bort den där jävla skylten & köra alldeles ensam!

Kommentarer
Postat av: Sandra

GRATTIS ÄLSK

2008-04-10 @ 21:09:59
URL: http://thedeclaration.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0