ännu en ny dag

De senaste dagarna har i stort sätt tillbringats med familjen, i förrgår kväll spelades det lite kort & min syster som i blands slänger ut sig otroligt tröga kommentarer/frågor slängde då ut sig det här när vi satt & spela poker
- "kan man få kåk i färg?"
Ibland undrar man om vi verkligen är syskon!

Var även och fixade till min kaluffs, nu är det bara färgning som behövs vilket snart börjar krisa så dags & beställa det också!

jag är snart vuxen så vet ni vad jag ska göra idag, först ska jag till banken på ett ärende & sedan till arbetsförmedlingen och skriva in mig! så är det så snart är det dags att åka in till stan & först plocka upp lilla isabell som inte har något liv,någon får ju ta ut tösa på stan! haha;)




oj detta är mer än ett år sedan nu, när jag fyllde 18, o shit nu är jag 19 och 25 dagar vart tar tiden vägen?!

Kommentarer
Postat av: apler

25 dagar sedan alanya .. :(

2008-08-19 @ 22:53:11
URL: http://louiseapler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0