because we love the cesar sallad of café viskan!

haha jaaa, den är så underbart gooood! testa testa, bor ni inte i borås så åk hit & testa den!
ja det var alltså vad som stod på menyn för mig & andréa idag..

har varit & shoppat med den största shoppingsnarkomanen i borås, utan tvivel! hon för in mig på slösa slösa spåret;) eller så puschar hon mig helt enkelt bara till att slutet av månadens ekonomi löser sig;) haha!

i morgon ska jag faktiskt träffa denna damen + en annan dam från klassen! trevligt trevligt.. ska försöka hinna springa förbi h&m också och lämna över lite papper osv! men det ska jag nog hinna med, annars blir det väll till att ta sig tid:)


ps. alla är jävligt tråkiga just nu, joanna kom & gör något wild and crazy?! ds.


myyys grrr

Kommentarer
Postat av: joanna

Yeah, jag kommer så gör vi något crazy.

2008-08-28 @ 20:52:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0