Låt det ta den tid det tar.

Solen skiner, så skönt! Nu har jag faktiskt legat ute o solat lite, skönt! ikväll blir det kanske anna & linda! vet dock inte vad vi ska göra vi har lite alternativ & jag håller tummarna för att det inte blir någon park för er;) för jag ser fram emot en kväll med er!

Undrar hur mickan & elin har det! vill fakitkst att ni ska komma hem tomt utan er hemma! fick för övrigt ett samtal från mickan i går, var dock ett kort men väldigt uppskattande! ♥

sitter nu och väntar på att pappsen ska bli klar med toaletten där nere så han kan sätta på vattnet & jag kan duscha vilket jag är i stort behov av nu efter någon timma i solen känner jag!


Kommentarer
Postat av: Hang

Var gärna med i min deisgnutlottning :)

2008-08-16 @ 13:17:17
URL: http://hang.blogg.se/utlottning

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0