love of mine, someday you will die

Ja, detta var nog på tiden att jag titta in här, har bara inte orkat & känt att jag haft något att säga.. eller ah har väll dock inte berättat riktigt vad som hände i alanya & så förutom att vi hade det sjukt bra & ni har nog fattat att vi vill tillbaka o bla bla...
men tyvär så gäller det att vakna upp & inse att man inte alltid kan ha det roligt & skönt!
Nu har jag jobbat på Borås tapeter i två veckor, & är inne på min tredje vilket även är min sista! jag klagar dock inte över att jobba där, okej, det är en aning slitsammare än på lekborgen, men kan ju säga som så att jag tjänar ju däremot typ dubbelt så mycket.. känns så iallfall!

annars händer det inte så mycket, dagarna går & jag börjar närma mig min uppkörning, & jag blir mer o mer nervös för varje minut som går! ne nu har jag inte så mycket mer att säga för tillfället! ska försöka uppdatera här lite bättre än vad jag gjort det senaste!


pusss & kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0