mys idag

Kan börja med att idag har jag besökt lekborgen utan att jobba,  har jag gjort det förr? det är frågan.. sprang omkring där bland alla bolllar upp & ner för alla rutchkaner med mina dunder söta kusiner Ani & Lia! efter ett tag kom även min tredje kusin Iam.. snacka om att man blir tränad av att vara småbarns mamma, nu förstår jag varför anette är så otroligt smal!

Efter detta besök där skjutsa deras mor mig till frissan, & ja jag blev faktiskt nöjd! blev mycket mörkare än vad jag brukar ha..men det blir fint nu till hösten!

Lite senare idag har jag också varit inne i staden & myst lite med elin fikat på viskan & även tagit en kort, ja fakitskt väldigt kort promenad! sedan körde jag hem den damen! & elin jag tvivlar på att du ska få åka med mig något mer.. & du vet nog varför din skitunge!

i morgon blir det till att gå lite på stan,shoppa lite kanske men framför allt träffa mina älsklingar addis & kanske bobban! ska bli härligt o träffa er! så tråkigt att det inte blir samma sak nu när man inte går i skolan längre! kommer sakna de dära faktiskt!

ne nu är jag klar för idag, det var faktiskt elin som tvingade in mig för att jag skulle skriva om min kväll med henne (pff) ;) nee då så mysigt så:)

puss&kram/natalie(patte som addis skulle sagt)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0