Vin, räkor & ett underbart sällskap

ja det är vad kvällen kommer att bestå av, masssa vin, massa räkor & massa underbara vänner! kan du bli annat än bra? (bara väderguden är med oss ikväll) snart ska jag in o köpa räkor med mickis! sen blir det att fixa till sig, på med party outfitten!
Kommer nog dock bli så att jag kör ut till sandhult så jag kommer nog inte kunna förtära alkohol på förfesten(Buu) men det är ju otroligt bekvämt att åka bil istället för att behöva åka buss först in till stan, sedan  invänta nästa buss till sandhult! så ah kommer nog sluta med att jag sätter mig framför ratten endå!

nu ska jag slänga på miglite kläder så jag kan åka till city & inhandla räkor osv!
'

ha en trevlig kväll:) puss&kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0