dessa viner o drinkar vaa!!

jag förstår inte varför det alltid är jag som ska drabbas av skador, i går kväll fixade jag ett blåmärke på armen gick in i något ingen aning om vad det var, var väll någon litekant på en vägg eller något.. kass är jag!
Går kvällen blev fkatiskt oplanerat trevlig, började med förfest hos elins klasskompis malins pojkvän som bodde mitt i stan, kunde inte bli mycket bättre, där efter sparng jag o mickan hem tillhennes pappa vilket egentligen var helt meningslöst, det enda som hände där var att jag råka slåsönder en cider, ja jag är fan värdelös.. så de få minutrarna där så städade vi istället för shotta som det var tänkt(kanske tur det i o för sig, haha)  sedan bar det av till swingelingan, & där var det faktiskt jätte trevligt, men även där lyckas ja självklart tappa ett glas med min drink för 98 spänn.. NATALIE DU KAN VARA VÄRLDENS KLANTIGASTE MÄNNISKA:) , nu väntar åhlens, pussokram!



Kommentarer
Postat av: Elin

haha ser ut som du ska sniffa :M

2008-12-07 @ 22:06:53
URL: http://heaveninhell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0