Gatan fram

just nu har jag allmänt tråkigt, jag & min syrra spelade precis guitarr hero tills strömmen slog av & sen på igen, sedan orkade vi inte starta om allt, så nu sitter jag här & har dunder kul & kan inte sova pga att jag tog en powernap på ett par timmar innnan, smart drag!
I morgon 10.45 är det dags för körlektion igen, wuhu! kan ju förmedla att jag har fått en uppkörningstid nu med, underbart! sedan ska jag nog kontakta joanna för såg på facebook att hon behövde socialt stöd!  sen får vi se vart kvällen tar vägen!

Helgen har varit helt okej, i fredags så var det mys med film! sen i lördags var det fest, och självklart skulle en viss carl utmana mig i något jävla kortspel.. som inte slutade så bra kan jag säga, o nej det är inte för att jag är kass utan det är helt enkelt så att man blir full när man spelar det, vem det än är som spelar det! så ah det gick ganska bra utför för mig, kanske för bra! men sånt får man ta!


ne nu ska jag ta tag i mitt liv & göra nått?! jätte tråkigt själv men vad gör man när alla andra ligger o sover & är jätte tråkiga!



världens mysigaste vovve ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0