Hybris

i går var man seg & go! men hemma hos joanna hade vi ett litet alanya möte som genast gav alla energi! sedan dök robin & robin upp hos joanna, & givetvis måste jacke & joanna bara göra något aktivt, jag & bella som egentligen inte hade några krafter var lite skeptiska till bio osv, men sedan slutade med att vi hamna på laserdome, ha ha! kan erkänna att jag var sämst, ja nu har jag sagt det.
Sedan bar det hem till joanna igen för lite charader osådär, det kan jag däremot säga att vårt lag är bäst på. jepp jepp!
idag blir det att ladda batterina inför veckan, & specillt inför alanya! :D elin kommer hit om ett tag då ska vi bada jaqcuzzi laga god mat & kolla film:) mysigt va?
har inte hört av mickan sen öhm, i går morses... börjar bli lite orolig, lever du gullonge?


Pussssssss


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Du är för söt, och jaa jag lever, haha :D Men jag lever ju förstås bara som en halv utan dig, :)

2008-07-14 @ 23:51:06
URL: http://likawhisper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0