Fest är gött

Helgen har bestått av massor av fest, vilket var ganska oväntat! fick för mig att jag skulle ha en vit helg före studenten o så, men icke!
Fredagen bestod av först mys i stadsparken, picknick o sen kollade vi på teknis balen, & lousie du var underbart vacker:) sen så blev de grill,lek o dricka hos jacke med lite skönt folk! var mycket trevligt..
Lördagen, började med lite mys hos joanna, men blev för lamt där så drog vi ner till en som heter stefan som bor vid högskolan, där var massa sköna pajkar som vi umgicks med den kvällen, och till slut var det bara jag & mickan kvar och det slutade med jag har aldrig, och massa lovande om promenader och grejer! haha, men tack för en bra kväll:) & tack för absinten den gjorde kvällen.. hahah

Nu är det inte långt kvar, inte mer än 3 dagar kvar, sen tar jag studenten!!! har varit i stan i dag med addis, o inhandlat lite grejer till flak osv, men jag kan fortfarande inte förstå att snart är jag klar, snart tar jag studenten!


myyys grrr

Kommentarer
Postat av: caroline

mina byxer ser jag :O

2008-06-02 @ 22:24:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0