Lev varje dag som det vore den sista

i går började med att jag hade lovat att jag kunde jobba 9-16, när jag är på väg upp ur sängen slår dig mig, FAN jag har körlektion kvart i tio, så det blev bara till att avboka den! efter jobbet hade vi "smögen möte",, åker dit på måndag nämligen!

Där efter gick jag mickan & apler i stan o letade efter en speciell plånbok till en speciell grej. haha!
När jag kom hem insåg jag att jag var helt ensam, förutom min älskade Nela! så jag slog en pling till mickan & bad henne komma! givetvis dök hon snabbt upp & vi började med att laga spaghetti & köttförsås! mumma! Medan vi väntade på jacuzzi & skumpa dags så satt vi och spelade galen panna med min lilla syster!
Runt elva hoppa vi i & satt & götta oss! för det var vi värda!

Nu ska jag sola, sen ska jag förmodligen upp till linda en sväng! vet att en vän behövs verkligen i detta läget!


None


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0