Så länge du är med mig

I går var en väldigt trevlig dag, jag & mickan var först i Göteborg & hade det trevligt! går nog inte ha tråkigt med den damen! sen far vi till almenäs för o träffa sigge & jesper en sväng! sen körde sigge hem oss!

Kvällen bestod av film mys, PS. I Love you, vilket kan vara världens finaste film! medan jag låg där med ögonen fylld av tårar låg mickan i jämte mig o snarka( onej det var inte för att filmen var dålig utan för hon klarar inte & gå upp i tid på morgonen)

Idag väcktes jag av mina underbart söta kusiner, kan vara de sötaste barnen & är nog ingen som får upp mig lika lätt ur sängen som dom! Pussssssssss på er mina älsklingar:)

Ska åka o ha körlektion om ett partimmar med, sen blir det givetvis matchen ikväll! vi skulle egentligen kollat på lilla torget, men vet inte om det är jätte skönt nu i detta vädret? vi får se..


Pussssss&kram



<3



<3


Kommentarer
Postat av: Sandra

Och sen ska du in till stan NU och träffa din älskling:)

2008-06-10 @ 11:25:05
URL: http://thedeclaration.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0