10 Maj underbart!

Har legat o stekt ute ett par timmar nu efter jobbet, gasch riktig gött måste jag säga, o förhoppningsvis har jag fått lite färg iaf, känns så nu iallfall om de nu inte är inbildning haha! snart ska jag upp till city o köpa klyftpotatis, för vet ni vad som väntar ikväll grillning hos jacke, blir riktigt gött faktiskt jag o mickan ska grilla kycklingfilé och till det blir det klyftpotatis, bearnessås och vitlöksbröd, ja mickan du hörde vad jag sa vitlöksbröd fasen ta dig annars! haha

i går bokade vi även stuga i smögen över midsommar! sicket kap vi gjorde! gaaah lär bli grymt!

ne nu måste jag fixa iordning mig faktiskt! ha en trevlig kväll gott folk:D



Kommentarer
Postat av: Elin

Va? Fick vi lägenheten? :O Gött

2008-05-10 @ 23:16:47
URL: http://heaveninhell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0