13 maj- Stressss

ja ni, idag har väll inte varit någon bättre dag .. allt har gått emot mig & jag ber om ursäkt till alla som råkat ut för mitt humör;D ! hoppas detta godtars.. hehe var i allfall & testa min balklänning idag, o ja är nog enda händelsen i dag som har gått vägen, den blir ritkigt bra tycker jag faktiskt! vill ni se så får ni väll kika förbi grand den 23 maj runt halv sju sju tiden.. haha! & om ni inte orkar det så kommer det säkerligen upp lite kort här sedan..

i morgon ska jag fräscha till min kalufs, får se om de blir något bra, ska även göra provuppsättningar inför balen då.. vilket jag har lite beslutångest över.. hm får se vad det blir!


Smögen ja, får väll se hur det blir med det! känns som allt bara krånglar hela tiden men jag tycker om er endå så ni vet:) snyggosar!

image50

Min kusin & en vännina till henne på balen -07 ;D


Puss & kram

Kommentarer
Postat av: Evelina

Oj vad fina ni är!:D

Ha en riktigt superb dag!:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0