14 Maj, snart så!

Alltså det är ofattbart, tiden går så sjukt fort, det var inte länge sen vi alla satt här i sal 616,617 & gick igenom massa inför gymnasiet och delade upp våra klasser som senare blev HP05A & HP05B!
Kan ju säga att alla har förändras en hel del, både ytligt och inombords! & visst har man hatat vissa människor ibland, eller hatat o hatat tyckt mindre om! nu kan jag säga att man trivs med alla, nästan iafall.. haha! snart tar vi studenten den 5 Juni! För vi är så jävla bra!

Ser vi ut & ha det skoooj eller? party yeah! måste bara säga att denna resa var kanoners! o snart tar vi alla studenten, vi kommer ha så jävla kul & jag kommer sakna eeeeeeeeer!  ♥

image51

Kim & andrea

image52

Andréa jag & våran sköna lärare Dan

image53

Kajsa, Andréa Anna & Kim

Kommentarer
Postat av: Elin

Lyllo dig :M Vi ska fira dig som fan den femte juni, lovar!! ;)

2008-05-14 @ 18:22:07
URL: http://heaveninhell.blogg.se
Postat av: Natalie

elin: ja det ska vii fan;D ni är bjuda att komma hem, till mig för lite mat på dagen:)vet inte exakta tider nu men;D

2008-05-14 @ 21:54:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0