14 maj- Våga vägra Åhlens

Åhlens i morgon, inget vi gillar! bara slava för ingenting blöhööö på dom! tur att kimpa är där med iallafall...

nu vet jag vad jag glömt & berätta i morses när jag körde till skolan (övningskörde givetvis, inget körkortän inte) så vet ni vem som står i buskarna i långestensbacken från tosseryd upp till sjöbo, jo farbror blå där hade dom givetvis en nykterhetskontroll.. tur att jag hoppa över morgon snapsen! haha.. blev först lite nervös endå har ju aldrig blivit stannad av polisen,men mina vänner så farligt var det inte dom är ganska snälla dom där endå...


image54

Kommentarer
Postat av: Sandra

Pappi ute i farten:D

2008-05-17 @ 18:08:12
URL: http://thedeclaration.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0