15 Maj - vad vore inte en bal på slottet..

idag fick jag min balklänning färdig & klar! blev faktiskt väldigt nöjd med den, har bild på den men ni ska inte få se :D haha inte än! om en vecka så:) känns bra att den är klar iafall! också skönt att ha gjort provuppsättning hos frisören och fixat håret överhuvudtaget!  men men snart så:)


när jag var ute & körde lite bil idag så satt mamma o predika om hur stor risk det är att det dyker upp ett vilt på vägen, & rättsom det var så sprang en älg över vägen.. lite lustigt haha! givetvis fick mamma panik & trodde att jag var dum & kanske skulle fortsätta köra.. sååå hon börja skrika brooooooooooooooomsa! & givetvis var jag redan påväg .. men sånna är mammor!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0