18 maj- ha ha ha

ja som sagt i går var det fest, & fröken som skulle supas ner var alltså elin! jag tror vi lyckades lite iafall.. bättre än vad hon har varit det senaste .. bra bra! när kvällen började bli sent & alla började o få för sig o kassta vatten (disktrassen,diskhandskar o dyligt fyfan) på varandra.. alla skylde på att det var jag som starta det hela, men jag vill bara upplysa er om att jag är ganska bra på att spilla när jag får lite alkohol i mig.. he he! men i går kanske jag gjorde det lite medvetet på vissa.. ha ha:D det var kul! men jag kan ju säga er att det känns idag som om jag har varit i slagsmål! jag kan knappt böja på min arm gör as ont, tror jag slog i den i fönsterkarmen när jag höll på att brottas med marsan & kjell för att få tag i en disktrasa sedan har även två av mina naglar gått av, he he & så har jag ett riv sår i ansiktet( för övrigt vem av killarna hade såpass långa naglar så ni lyckades ge mig ett riv sår i ansiktet?) för det var Jag & jacke > mot marsan , kjell, adam & rikard!

Det var en skoj kväll faktiskt:) tackar jag för!


idag ska jag till min kusin som fyller tjugo annars blir det bara att mysa i sängen:D


image56

mina älsklingar, här är då framför allt elin som vi skulle supa under bordet i går;) vilket hon nog klara ganska bra själv denna kvällen iafall (påskafton) puuuuusss på er

Kommentarer
Postat av: Jacqueline

jadu, vi hade det inte lätt!

2008-05-18 @ 18:12:38
URL: http://jacqueliine.blogg.se
Postat av: Elin

USSSCH

2008-05-18 @ 20:08:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0