22 Maj- i morgon

ja nu var allt fixat, tror jag? det märker vi i morgon! för i morgon är alltså balen, kommer nog inte hinna skriva något i morgon så lika bra ja berättar för er idag hur min dag i morgon ser ut!
Jo dagen kommer börjamed att jag ska vara hos frissan klockan 11.00, där efter ska jag möta upp min moster som ska ta lite bilder osådär på mig.. sedan är klockan runt fyra o då ska jag iväg till andrea, (addis) där vi ska samlas ett gäng,närmare bestämt jag o min baldejt robin, Anna och sin bal dejt Henke, Andrea o hennes  baldejt niklas och sanna och hennes baldejt johan. Där kommer det vara lite mingel, lite skumpa o prat;) sedan åker vi vidare i snygga bilar till stan, för att sedan gå in på grand o rocka! haha..


image59


Jag & min baldejt på nyår (jävligt snygg bild förövrigt ha ha ha)

Kommentarer
Postat av: rebecca

LÄTT att ni kommer va de snyggaste! :O

2008-05-22 @ 21:23:31
URL: http://reca.blogg.se
Postat av: Sofija

åh ni kommer va så fina ihop! Smile to the camera!!!!!!

2008-05-23 @ 01:18:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0