26-03 maj krakow/Berlin

Nu var jag hemma från krakow & berlin.. kan ju säga som så här att det var riktigt lyckat! fest,shopping, vi var även o besökte Auschwitz & birkenhauer? tror jag det heter. Vilket givetvis var mycket rörande men en upplevelse, jag tror att det är något man aldrig riktigt kan förstå att det faktiskt har hänt, finns med i världens historia vilket är helt sjukt.
Över till lite roligare grejer det blev utgång i krakow, o lite shopping var himla trevligt faktiskt.

Sedan bar det av till Berlin, vilket skulle ta cirka en bussresa på 8 timmar som tur var åkte vi på natten så tiden gick fort för iallfall jag lyckades sova i stort sätt hela resan dit.

Det började med att vi fick strosa runt i en del av staden men eftersom att det var en röd dag så var shoppingen värdelös eftersom varenda affär som vi var intreserade av stängda, så det fick bli ett par timmar & frukost på ett cafe, men vi klaga väll inte det var väll mysigt,lite drygt kanske.

Sedan kom vi till hotellet efter lite krångel fick vi våra rum o det var dags o börja med o göra iordning sig, för vi skulle ner till happy hour, oj vad det blev drinkar ska jag lova er, ett par cosmopolitan, sex on the beach o massa mer..! mumma!

den kvällen var nog den mest lyckade,faktiskt! alla blev fulla o glada! det gillas, var dock inte lika kul o stiga upp dagen efter!

jaja nu orkar jag faktiskt inte berätta mer, vi träffa massa folk från läänder här o där o vi hade jävligt skoj! hajhaj pusss


image39 image40

image41

image42

image43

image44

image45

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0