Mardrömmar

Ja som ni säkert har läst & märkt om inte annat så har ju jacqueline mixat om här lite, kan vi inte göra annat än tacka för:)
Vaknade idag runt tio av ja, kan nog varit bland de värsta mardrömmar jag varit med om, Vi (jag & min skola, caroline min lilla syster var dock med också)skulle få uppleva hur de levde i auschwitz, och ja det var helt sjukt, vi satt i något som liknade en biosalong, fast bänkarna var dock av trä med lite halm över,där skulle vi sitta allihopa, det var trångt och vid dörrarna stod vakter och om någon gjorde något "man inte borde göra" så skjöt vakterna, ja allt kändes så verkligt & när jag vakna kände jag mig helt förstörd men samtidigt kändes det som en lättnad.
Att detta verkligen har hänt, kanske inte exakt så här, men principen är fruktansvärt.. förstår inte att ingen satte ett stopp tidigare...

nu tänkte jag faktiskt sätta mig i solen ett tag, annars får vi se vad som dyker upp idag:) har någon en stund ledig för lite glass i stan kanske, slå en pling:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0