Mohaha


Jag är lite elak, men vem visste inte det?
Eftersom jag gjorde en liten makeover på nattas blogg i går så vet jag om hennes lösenord, så varför inte skriva en rad eller två nu när jag har otroligt tråkigt i skolan. Men natalie ligger nog hemma och sussar vid det här laget, hon är nämligen ledig i dag. Förhoppningsvis så har hon en jädrans massa träningsvärk när hon vaknar i dag. För jag och Natalie bestämde i går att vi skulle ut och ta oss en cyckeltur. Jag kom på den brilljanta idén, att vi skulle cyckla till Klinten för att lämna en sak hos våran vän Caroline. Men när vi väll var framme, efter några uppförsbackar och ett stopp, visade det sig att hon hade kilat ner till sin far nere i Frufällan.

Efter en jädra lång nerförsbacke ner till Frufällan hittade vi äntligen Carro och kunde vi med glatt humör cyckla upp för de värsta backarna man kan tänka sig. Men vad gör vi inte för Alanya 08? Efter en timme och 10 minuter tog jag ett steg innanför min dörr och det var slutet på våran härliga cyckeltur. Jag vet, visst blir man lite ledsen att man inte ni inte var med oss på denna otroligt roliga kvällsaktivitet. Men förhoppningsvis får jag ta med mig min vän ut på nya äventyr snart igen, då vi ska hitta ännu värre backar att cyckal uppför... Om det finns?!


Youre one and only, Jacqueline 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0