Astrid Lindgren

Nu har jag legat i sängen i snart ja 2 dagar, om man bort ser från lunchen som jag var & åt hos mickan i går! men kan medela att jag är på bättrings väg!
Något som jag tycker man borde göra oftare är att kolla gammla barn filmer, speciellt de som är skapta av Astrid Lindgren de är verkligen filmer i en klass för sig, Så otroligt härliga! idag har jag kollat på Nils karlsson pyssling & även madicken! åh vad man egentligen bara vill vara liten igen..

i morgon ska jag ta mig till jobbet & för att efter det åka hem på middag hemma hos jacke! kommer bli otroligt mysigt, annars till helgen ska jacke även fira sin födelsedag med en hej dundrans fest, Jag ska själv dock ta det passivt med alkoholen, ska jobba hela helgen på åhlens & dit har jag ingen lust att komma som ett vandrande spöke! Egentligen skulle vi även få fin besök från Bollnäs, eller ah egentligen & egentligen var snack om det! men tyvär tror jag inte dom har tänkt  att dyka upp! Bara så du vet anton så tvingar jag dig hit efter eran Thailandsresa:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0