Don't look back in anger

nu ringde precis albert från kicks & fråga om jag kunde ta lite fler tider, vad hände med att jag skulle prov jobba? den där anställningsintervjun gick nog ännu bättre än vad jag trodde! haha.. så nu kommer jag leva på Kicks & åhlens framtills jul.. kom dit om ni vill se en skymt av mig! för någon annanstans lär de inte bli! haha!

ska snart köra in pappa & hans arbetskompis till grand, för de ska på julbord mumma! på lördag ska jag okcså på julfest med åhlens, det ska bli trevligt faktiskt! har hört att ni är riktiga fyllon! skoooj!
känns som alla ska ut idag, ja varenda kotte! själv ska jag vara nykter, kansek följer med bella på en förfest, vart vet vi dock itne än ha ha! sen blir det läggdags i tid för mig idag & tagga inför kicks i morgon, önska miglycka till!




 jag & min snygga kavalje bobban på balen i våras!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0