Julfest på Åhléns

I går var det först jobb på lekborgen, vilket piss!! var så grymt trött, endå så gick jag & la mig vid halv elva tiden i fredags?
kan nog ha varit att jag inte mådde riktigt bra. Efter lekborgstiden så var det julfest på Åhléns som stod på schemat, var faktiskt jätte trevligt, dock åkte jag hem tidigt i går med på grund av att jag ska jobba idag med.. ja, jag kommer nog faktiskt inte vara ledig en enda helg fram till jul, knappt en enda dag.. hard work work !

Nu tänkte jag gå ner o äta lite frukost, även kolla hur min kära mamma mår som var ute på vift i går! ha en bra dag!


jag & jacke packe har roligt hemma hos lantz för ett väldigt bra tag sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0