mysig dag

Dagen började med en promenix i det härliga vinter vädret med mammsen & nela, sedan lagades det lite mat och kollade på lady & luffsen! myys,för att sedan bege mig till jobbet! var faktiskt helt okej att jobba, jobba bara ett få tal timmar och var dunder lugnt!

i morgon händer det grejer vetni, för i morgon ska jag på anställningsintervju, önska mig lycka till!


Det finns en vän, som är väldigt saknad, som har funnits där i både glädje & sorg! S.Gustafsson, lova mig att vi ses snart?

Kommentarer
Postat av: S.Gustavsson

Jag lovar. Vad gör du idag? Eller i helgen? <3

2008-11-26 @ 09:54:40
Postat av: natalie

jobbjobb i helgen, o idag ska jag in till staden, men är du i borås så slå mig en pling:) eller vad gör du i morogn?

2008-11-26 @ 11:02:31
URL: http://natalieatterflod.blogg.se/
Postat av: sofija

okej :/ jag åker hem till bolle idag, kommer nog inte hit förrän till helgen igen :/

2008-11-26 @ 16:15:11
Postat av: natalie

åh okej:/ men har du tid någon gång i början av nästa vecka? då är jag ledig iaf, sen kimmer jag börja jobba i stort sett varje dag:/

2008-11-26 @ 17:31:41
Postat av: Sofija

jaa vi kanske skulle kunna träffas på min lunch på måndag i så fall, för ska nog träna på tisdag tror jag.

2008-11-27 @ 15:12:18
URL: http://fajjafija.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0