the heartbreak girl

sitter just nu hemma hos elin & har precis slängt i mig lite thai mat, ja så gick de med det nya livet! suck. var inne på åhlens innan idag och pratade lite med min chef angående tider i jul och det ser ut som om jag kommer jobba varje dag nu från och med nästa vecka, får se hur vi ska kunna pussla ihop detta med kicks & lekborgen.. men som sagt det blir nog bra, har några dagar sm jag är ledig från åhlens som jag kan ha och spendera på kicks.. lekborgen får vänta tills efter jul!

just nu sitter vi och kollar på the heartbreak girl, har inte sett så mkt av den elin sitter och pluggar och jag sitter här, socialt va! haha,  oj nu kom elin upp i soffan, hon har fixat lite mysfaktor med, levande ljus.. grr, haha!

o nu åkte marknasföringsboken upp igen, elin elin du kommer nog sakna skolan sen tror jag!

Kommentarer
Postat av: Elin

Äsch då kommer jag ju läsa på universitetet jöe ;)

2008-11-26 @ 19:16:42
URL: http://heaveninhell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0