Underbara söndag

så skönt när man bara kan sova ut, utan att ställe någon jävla klocka för att jobba. ska dock inte klaga över att jag har ett jobb, för det är ja merän glad över! men idag har jag varit ledig iallfall, sovit väldigt väldigt mycket.. tar på krafterna o jobba för er som inte visste det! men nu ikväll blir det bio, med joen & emil.. stisse skulle följt med också, men han banga den tråkmånsen på grund av att han skulle ha halka i morgon. ack ack!

ne nu ska jag strax åka & hämta joen, sen ner till stan för o träffa empa!, i morgon kanske jag ska till gbg en sväng med mickis, hoppas det, alltid så mysigt:)!

pussss på er

ps. team elin vann tävlingarna på jackes partaj, whuuhu! ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0