alla älskar lördagar!

vill snart ta & grattulera min älskade älskling elin skönvall, & även hennes tvillning syster sofie skönvall, ni fyller nu strax 18 år, mina små pluttar! vi ska göra eran dag till ett riktigt äventyr i morgon! Puss på er


dagen kommer att börja med lite föreläsning om åretstrender osv, ska bli skit trevligt! har dock inget med äventyrande i morogn att göra! heh, sedan blir det att mingla lite hos mig för mig mickan & fanny! vidare till elin för elins & även zazzas (som jag får grattulera ännu en gång som hade sin 18 års dag i måndags, som även ska firas rejält i morgon) iallfall, deras middag med ett par glas vin! jammi! för att sedan att gå och se Björn gustafsson, Soren?, özkan & måns! , finns bara ett ord för detta, Ahmen duuråååh.

Sedan vankas det förfest hos skönvall, o därefter la kroga! ha en trevlig helg snyggingnar, för det ska vi ha!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0