FULLT ÖS MEDVETSLÖS

ja det är väll ungefär vad helgens motto är, för i morgon åker jag bella, erik & malmsten till bollnäs som ligger ungefär 67 mil härifrån, wuhu! ska faktiskt bli skönt o komma här i från ett par dagar, dock inte lika skönt med så lång bilresa, men känner jag dessa people rätt så lär de ha fullt med bus på gång redan i bilen. & träffa lilla anton med, var så länge sen nu! detta kan inte bli annat än skoj




jag & bella i alanya, & jag ser ut som en jätte om man jämför med lilla bella,

Kommentarer
Postat av: Sofija

Hallååå eller! Nu har det ju vart löning :) Ska vi gå och köpa det där gymkortet snart eller? Imån kanske?! Pussis

2008-09-28 @ 14:20:05
URL: http://fajjafija.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0