GRÖT + FISK

Idag började jag dagen med en rejäl frukost (gröt osv) jammi! sedan tro det eller ej tränade jag! & nu känns det ritkigt skönt! har även städat lite och sådär! & just nu håller jag på att laga potatismos & fiskpinnar!
Sedan väntar ju även min älskade underbara Nela att jag ska ut på en promenad med henne, vilket jag ska efter lunchen! sen är det dags att åka till jobbet, wuhu! känns faktiskt fruktansvärt onödigt med tanke på att det bara handlar om några timmar! men men man gör vad man måste! får ju även lön från lekborgen idag, wuhu! så ah ni kanske kan räkna ut vad som står på schemat i morgon;)

elin, vi kanske kan ta en sväng till jutaboden i morgon när du slutat skolan om jag kan få tag i en bil?:)


( haha, en bild från provmässan som var med i tidningen stripz?, ps jag saknar addis & anni! ds.)

Kommentarer
Postat av: Elin

Självklart :D Men annars kanske vi kan ta mammas bil? Om du vågar.. ;)

2008-09-22 @ 18:16:27
URL: http://heaveninhell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0