Indians we rule!

ja i morgon är det vi som ligger på nummer ett, eller hur team indians? i morgon är det alltså lite tävlingar med olika lag & varje lag har olika teman de skall vara utklädda efter, o ah som ni har förståt ska mitt lag(det vinnande laget, blev jag lite kaxig nu kanske?) vara indianer.. hoppas bara vädret tillåter utomhus aktiviteter i morgon!

sitter också här & funderar på hur skönt vi hade det i alanya, & hur jävla mycket jag saknar det stället, folket, drinkarna,solen, stranden ja allt, till & med all äcklig sand som följde med till hotellrummet från stranden!
Som tur är fick ju jag William att lova ett antal gånger i lördags att de skulle komma ner hit så man kan få lite alanya folk hit.. förlåt föresten om vi var lite påfrestande i lördags, det var vinet! ;)





jag & ida , grillkväll hos jacke



Kommentarer
Postat av: Elin

Vi förlåter er ;)

2008-09-06 @ 14:30:58
URL: http://heaveninhell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0