Goder morgon

Då var det dags att stiga upp, eller ah hade inte behövt gå upp förrän någon timme, men har konstigt nog vaknat mycket tidigare än vad jag behövt de senaste dagarna vilket inte är likt mig, sovarnas drottning!
håller iallfall på att lägga över alla mina bilder från min gamla dator till annan hårdisk, min andra dator behöver börja om, starta ett nytt liv, tar drygt 10 min o starta skiten bara så ah!

Idag blir det jobb från 12-18, helt okej, inte överdrivet länge.. sen blir det inte mnycket mer! i morgon ska iallfall elin komma hit & vi ska ha mys dag, laga lite mat, bada jacuzzi & se filmen the changeling som jag förövrigt redan har sett, men vad gör man inte för dig elin! PUSS


love/natalie



Polen -08 med HP , vi ser öööl, o vi seeeeer rosé

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0