Gossip girl

ligger förtillfället & kollar på gossip girl, & saknar johan dunder mycket..  inte kul inte kul, någon som vill ersätta honom denna veckan, någon vänlig själ? elin? tack älskling visste att du ville ställa upp..
Vi ska ju iallfall ha en mysig dag på torsdag, laga mat, o kika film oså! På min enda lediga dag nästa vecka, men man ska banne mig inte klaga, kommer få go lön i mars, o det säger vi inte nej till! plus att det är mest jobb på åhlens som gäller, & där storm trivs ju jag, så det är ju skönt:)




ps, räkan, du kan också ta & komma hem nu tycker jag, börjar sakna dig lite smått faktiskt, eller ah ganska mycket ds.

Kommentarer
Postat av: Elin

Kul att du får mig att låta som värsta second handen :(

2009-02-09 @ 15:18:41
URL: http://heaveninhell.blogg.se/
Postat av: natalie

äh sluta lipa;)

2009-02-10 @ 08:56:06
URL: http://natalieatterflod.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0