Ledig, eller nä?

har känslan över att jag är ledig idag, o den känslan är helt underbar.. fast vet ni, egentligen är jag inte ledig idag.. jag börjar 16.00 på lekborgen.. men endå, det är ju inte många timmar jag behöver jobba.. så skönt! sen eftter det blir det vin & sofija :)

Snart dags o gå upp o fixa iordning mig, ska vara hos frissan klockan 13.00 , fan vad skönt det ska bli.. Sedan om jag hinner följa med ska vi även boka resan idag tror jag.. ska bli skönt o få det gjort & verkligen ha ett datum spikat! 
föresten vet ni vad jag gjorde i går? , beställde en bikini, en bikini nuuu i slutet av februari!! men den var fin, & jag kommer ju vara ibehov av en fin bikini om vi ska strosa runt på Rhodos;)

nää dags o försöka göra mig till människa, ha en trevlig fredag allihopa!



myys i alanya:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0