Måndag

Dagen började med jobb på lekborgen, vilket gick oväntat fort, var dock bara sista timmen som var lite dryg.. efter jobbet blev det lite shopping för min del.
när jag satt på lekborgen satt jag & läste sofies mode, där jag såg en fin kofta från vero moda, som jag tänkte gå ner o kika efter, när jag väl gick dit så jobbade min förra klasskompis kära nanna, så frågade henne om de hade denna kofta, & det roliga & föörmodligen ödet var att de hade den inte i sortimentet egentligen mne hade precis fått in en i retur, o vips så var jag 600 :- fattigare:P , blev också lite underkläder, en primer från lumene & en skjorta!
sedan har jag även tränat lite hemma, blev lite joga & ääven lite styrka.. kändes behövligt! just nu sitter jag & väntar på kvälls maten, & det blir väll sängen i relativt tidigt idag, jobbbb tomorrow, älskade underbara åhlens!


 
saknar dig, kom hem så jag kan krama & pussa på dig sötnos!

Kommentarer
Postat av: Elin

Du jobbar inte på torsdag nu va? :)

2009-02-10 @ 14:15:29
URL: http://heaveninhell.blogg.se/
Postat av: natalie

ne klart ja inte gör älskling, men dom fråga från lekborgen, men sa att ja inte kunde, fan min endqa lediga dag denna veckan, o den ska ja tillbringa med dig snyggoo;)

2009-02-10 @ 19:19:01
URL: http://natalieatterflod.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0