party or noooot

Pigg & go man är efter jobbet nu känner jag, ska väll strax in i duschen & senare upp till jacke för förfest, blir nog dock att jag är nykter.. sedan ska alla andra på krogen, men frågan är ju vad jag har där & göra helt nykter o så, har jag ju varit förr & borde ha lärt mig en läxa då, det är sjukt tråkigt.
undra om mamma & co har lagat någon mat? , bäst o springa ner o se efter. Idag åkte J, ne just det Johan ( fick nämligen inte skriva J för elin & bella.. eller fick & fick de var något där de störde sig på) iallfall, idag åkte Johan till åre, säger bara skönt & sitta på ett tåg 11 timmar, men o andra sidan kommer dom ju få det grymt roligt, o jag kommer sitta här hemma & sakna honom en massa.

nä nu ska jag in i duschen, ha en trevlig kväll allesammans! puss&kram


Kommentarer
Postat av: Elin

Haha mycket bättre med Johan då vet ju alla vem du menar iaf ;)

2009-02-08 @ 11:31:15
URL: http://heaveninhell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0