between us

sitter & tänker på i lördags, på en diskution jag & mina vänner kom in på.. eller ah ett samtalsämne! Hur livet blir när alla mina vänner tagit studenten nu till våren, en del har planer på att åka i väg till london & bo där ett tag & i värsta fall bli kvar.. jag & mickan har planer på att åka iväg & resa runt i ett par månader i januari osv.. men vill bara att ni ska veta allihopa, vart vi än befinner oss på jorden så kommer vi alltid att vara tillsammans. Våra liv har precis börjat, & vi kommer att uppleva en massa, skaffa nya vänner, andra försvinner, uppleva massa äventyr, skaffa barn, hus osv, & det gör riktigt ont i hjärtan när jag tänker på detta, att vi inte kommer tillbringa varje helg tillsammans, en mys kväll, och sen röj party en dag, alla tillfällen vi har tillsammans att de en dag kommer att ta slut, men jag hoppas att efter alla varit på äventyr att vi ses, att vi kommer att vara vänner livet ut, för ni är de bästa vänner jag någonsin kommer att ha.♥

Kommentarer
Postat av: Elin

Haha snygging då

2009-02-19 @ 23:36:43
URL: http://heaveninhell.blogg.se/
Postat av: Bella

Snuttan <3

2009-02-20 @ 11:29:47
URL: http://allkindsoftime.blogg.se/
Postat av: Joanna

Aw lilla natta, det blev lite ledsamt i fredag :/

2009-02-20 @ 17:02:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0