Väntan på att få gå hem & att få börja

Sitter just nu på åhlens, börjar inte förrän halv elva, har varit här sen drygt halv tio.. bara för att johan den skiten börja tio idag, så fick jag väll gå med till jobbet vid den tiden!
Ikvällen kommer att tillbringas med iallfall elin von skönvall, vet inte om någon mer kommer joina, men detbrukar det bli:) vet dock inte vad det blir vi hittar på, men elin INGET FESTANDE, har ingen energi till det, snälla söta rara mys pys i soffan med en mys pys kärleksfilm kanske?

gårdagen började med lite shopping, eller ah ganska mycket kanske man kan säga.. inhandlade mig en ny vår jacka ( en till, var det nödvändigt natalie??, ) okej den var underbart fin iallfall så vafan! sedan blev det också en klänning som jag är osäker på att behålla, får se hur ekonomin känns när man börjar räkna på det! sedan blev det även lite underkläder, sedan bar det även av till lager 157 med vår nya bilförare sandra offesson där inhandlades ett par jeans ( mycket behövligt, faktiskt).

nu är det snart dags & jobba, PUSS!

Kommentarer
Postat av: Elin

men festande är min veckliga drog ju, klarar mig inte utan det

2009-02-21 @ 12:09:25
URL: http://heaveninhell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0