Duktigt natalie, duktigt

puuuh är helt slut! har precis tränat, & det tar verkligen på krafterna om man säger så.. men det är skönt, för det ska det ju göra! ska snart fixa iordning mig & laga lite mat, för att sedan bege mig in till stan för att möta upp elin & fixa lite på stan, sedan ska vi ääven powerwalka lite, om min kropp nu tillåter mer! men det ska nog gå!

i morgon är det fredag, & dåå vankas det fanimej fest, vet dock inte vart det blir förfest ännu, men det fixar sig alltid! ska bli trevligt iallfall! jag & Elin ska dricka de godaste drinkarna iallfall, made by natalieandelin! det ni!



Kommentarer
Postat av: Elin

A la natalie and elin skulle jag vilja säga ;)

2009-01-29 @ 14:04:44
URL: http://heaveninhell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0