förhoppningar & regnbågar

Börjar kunna göra annat än att bara ligga stilla i sängen nu iallfall, fast istället har min näsa blivit fylld så det är fruktansvärt jobbigt att andas.. dagens i-lands problem alltså!!
om allt går som det är tänkt denna veckan så blir det jobb på onsdag, sedan lite myyspys, Fredag blir det eventuellt Göteborg med E för shopping, wuhu! till helgen blir det först jobb & sen eventuellt sexdrega för att fira allas våran bobbin som fyller 20 år! även addis fyller på lördag, men jag håller tummarna för att hon ska fira det nästa helg & kan följa med oss andra dit ut! ska bli otroligt trevligt, jag menar inte allt för ofta jag träffar de filurerna nu förtiden, tyyvär!


just nu sitter jag & väntar på att mamma ska komma hem & förhoppningsvis har hon handlat något gott! jahadååå, Väntar även på min syster ska komma in till vardagsrummet från mamma & pappas rum såå vi kan kolla på desperate housewives! yes ungefär så ansträngande ser min dag ut! finns en del fördelar med att vara sjuk också..


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0