Jag vill ha allting

i morgon är det fredag, & det betyder helg.. SKÖÖÖNT, jobbar dock lördag, men inte ska man lacka för det.
i morgon kommer min dag börja på lekborgen, närmare bestämt mellan 9.30-16.00. kvällen ska spenderas hos Persson här på hemmaplan, skönt nära hem! ;) Blir nog mest mys om jag fattat det hela rätt, vilket jag förmodar att hela helgen kommer att bestå av..
Söndag är defentivt eftertraktad, nu tänker ni söndag? som egentligen är världens segaste dag, för dagen därpå är det måndag då arbetet/skolan sätter i gång igen.. men nu är det så att på söndag ska jag tillbringa ett par timmar med världens bästa mikaela, med världens godaste mat, räääkor & hetsås( fetsås)!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0